22/4-14: School..

Hejsan på er! Då var skolan igång igen. På tisdagar går vi väldigt länge men idag hade vi varken engelska eller idrott så vi fick sluta vid kvart i två! Jag har haft en bra skoldag, om man räknar bort lektionerna. Fick träffa tjejerna i klassen och på lunchen gick jag, Jennifer och Moa till Konsum för att köpa glass. Vi satt utomhus resten av lunchrasten. Fy vad jag är kär i det här vädret, please stay forever. Klarar verkligen inte av gråa dagar, snö, regn osv. Jag är en mer solmänniska även fast jag blir lika röd som en kräfta när jag är ute i solen. 

Självklart är det tråkigt att påsklovet är slut men den här veckan kommer att bli hur bra som helst. Får spela en hel helg innebandy och sen fyller jag år (as you already know but still kommer tjata om detta). Just nu sitter jag och min syster och ser på Harry Potter. Älskar att vissa scener då jag tänker "ååh det där har jag ju faktiskt sett i verkligheten". Kolla under kategorin video/videblogg så hittar ni Harry Potter videon där om ni missat den! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0