28/4-14: Min födelsedag

Heej! Förlåt för att jag icke bloggat någonting men helgen har varit väldigt tight och jag har inte orkat öppna bloggappen. Jag hade tänkt berätta lite om min födelsedag som var igår.

Jag vaknade halv sju på en madrass i ett klassrum uppe i Mora. Mitt lag sjöng för mig på morgonen och jag fick en kladdkaka, kakor och ballonger. Sedan gick vi ut för att gå innan frukosten. Vi förlorade A-kvarten med 3-1 mot Täby. Det var självklart synd då jag tyckte att vi gjorde en jättebra match. Men samtidigt längtade jag hem eftersom att jag ville fira min födelsedag hemma med hela min familj. Jag och mamma kom hem vid tre, tror jag. Vägen hem gick snabbt så det var skönt. När jag klev innanför dörren sjöng Jossis och pappa för mig och gav mig två paket. I det ena låg det ett par converse och i det andra låg boken The Perks of Being a Wallflower, nöjd!! Jag duschade och efter det la jag mig i soffan för att se på The Amazing Race. Till middag blev det lasange och det blev tårta till Mästarnas Mästare! 

Ja, det var min födelsedag. Som jag sa till min mamma: det var inte den sämsta och inte den bästa. Men vad förväntar man sig egentligen? Hur ska en födelsedag vara för att bli perfekt? Fick iallafall fira den med de jag tycker bäst om. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0