31/8-14: Kräftskiva

Hallå! Igår var mormor, morfar, Chrille & Mats här på kräftskiva. Var väldigt trevligt och gott, hehe. Kvällen såg väl mest ut så att vi åt, 'barnen' gick ifrån bordet och såg Fångarna på fortet. Därefter spelades det Wii ett litet tag. Alla gick hem vid elva tiden och då gick jag upp på rummet för att Skypa med Ludwig & John. Avslutade samtalet någongång efter två. Var skönt att få skratta och bara prata! 

Idag har jag hängt på YouTube väldigt mycket. Har även kollat på Safe Haven för tredje gången, supermysig film. Jag har inte varit på värdens bästa humör idag så jag har hållt mig lite för mig själv. Imorgon är det skola.. blä, är inte taggad alls om jag ska vara helt ärlig. Jag hoppas verkligen att den här veckan går snabbt.

Nu ska jag vara på tumblr närmsta timmen. Vid nio är det Big Brother, får se om jag orkar kolla på't. Sen vid tio är det Geordie Shore, ett måste på söndagar. Måste även duscha.. 


Elin skrev:

MUMS!

Datum: 2014-08-31 Tid: 20:14:18
Blogg: http://BergmanElins.blogg.se
Susanna Maria J skrev:

Oj så mycket kräftor! :) Gott!

Datum: 2014-08-31 Tid: 20:17:27
Blogg: http://oslofru.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0