19/12-14: Missed ya

Heeej på er! Var inte speciellt bra på att blogga på min och Idas blogg så can't make any promises here. Men jag kände att jag saknade den här bloggen litegrann sååå I'm back. Känns som att jag kan vara mer personlig här såattehhh. Jag kanske kommer dubbel-blogga lite då & då under resan. Alltså att jag skriver på båda bloggarna, but we'll see.

För er som kanske inte läst min och Idas blogg så har det hänt lite saker! Jag har slutat på Lundellskaskolan och går nu mera på Andra Chansen som är en "mellanlandning". Där kommer jag gå till sommarlovet. Sen i höst början jag om gymnasiet med 99orna, på en annan linje och skola. På AC jobbar man med svenska, engelska och matte. Jag läser dock bara matte och engelska. Man har även chans till att gå ut på praktik om man vill det.

Egentligen har det inte hänt speciellt mycket. Meeen hela den här "hoppa av skolan" processen tog på mina krafter och det var verkligen inte roligt men det var bäst för mig! Men jaja, ni kommer få se mer av mig på den här bloggen nu så kika in då&då. Kraaaam!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0