21/12-14: Lördag och söndag

Hejsan på er! Igår frågade Sarah om jag ville komma över på kvällen. Så vid sex fick jag skjuts utav mamma hem till Sarah! När jag kom dit gjorde vi pizza tillsammans, mycket gott. När pizzan var klar och senare uppäten så gjorde vi en kladdkaka. Medan den var i ugnen spelade vi Wii! Kladdkakan var helt okej. Därefter satte vi oss ner i soffan för att se på Pitch Perfect. Älskaaaar den filmen! Dock hann vi (jag) inte se klart den eftersom att min mamma kom och hämtade mig någongång efter tio. Hade iallafall en jättetrevlig kväll!!

Idag vaknade jag två på eftermiddagen. Eller mamma kom in i mitt rum för att väcka mig, hehe. Stannade uppe väldigt länge eftersom att jag mådde riktigt illa. Och därför sov jag läääänge. Resten av söndagen har varit rätt seg. Just nu sitter iallafall jag och mina föräldrar och ser på Storvreta-Falun. Tyvärr ligger Storvreta under.. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0