29/6-14: Filmtips (fantasy & action)

BaitEn stor Tsunami drabbar Australiens västkust. En grupp av överlevande har tagit skydd i ett översvämmat shoppingcenter men mitt ibland dem i det mörka vattnet väntar hungriga tigerhajar, den mest våldsamma haj som existerar.

The Mortal Instruments: City of BonesNär hennes mamma försvinner får Clary Fray lära sig att hon härstammar från änglakrigare som försvarar världen mot demoner. Hon går samman med andra som henne själv, så kallade shadowhunters, och beger sig in i New Yorks mörka undre värld.
 
Hansel and Gretel: Witch HuntersSom barn var de nära att dödas av en häxa som de till slut kunde förgöra. Nu, flera år senare, är Hansel och Gretel professionella häxjägare som är ute efter blod och vedergällning. Med sina vapen, styrka och attityd fruktar de ingen – fram tills den dag då de ställs de inför något mycket större än häxor.

The TownEn tjuv planerar sitt nästa jobb, men brottas även med känslorna han har för en bankdirektör med koppling till en tidigare stöt. Samtidigt har han en FBI-agent i hälarna som jagar honom och hans gäng.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0