29/3-14: Gruppvinst

Hej gullungar! Ni får ursäkta mig för att jag inte bloggade någonting igår. Hela min dag var så 'tight' så jag hann aldrig sätta mig framför datorn. Först var jag i skolan, as usual. Det var väl ingenting speciellt. När jag kom hem så förberedda jag mig lite inför DM och åt ett ordentligt mellanmål. Vid tjugo i tre åkte jag med bussen intill stan för att möta upp mamma. Därifrån åkte vi med bil till Intersport och sedan till Allians. 
 
Första matchen började 17.15 och den var mot Hagunda. Den slutade 2-2. Efter den matchen åt jag och my parents mat ifrån Subway, win win win!! Vid 20.15 drog våran andra match igång som var mot FBC. Den slutade 2-1 till oss. Vi hade våran sista match nästan direkt efter. Den var mot Livets Ord och slutade 1-0 till oss!! Vi kom etta i våran grupp, alltså gruppvinst! wooohoo.

Idag ska vi spela kvartsfinal... mot Livets ord, haha. Kommer bli en sjukt jämn match. Nuuu måste jag fortsätta äta min lunch. Kram på er ♡ och glöm inte bort att det är Earth Hour ikväll, 20.30-21.30!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0