7/11-14: I am sick of this

Att komma tillbaka till skolan efter lovet kändes konstigt. Jag hade gärna stannat hemma en vecka till. Jag tror att jag hade alldeles för mycket att tänka på.. för jag sov i bara 3h natten till måndagen. Och det slutade med att jag gick hem efter första lektionen pga huvudvärk & trött. Jag stannade även hemma på tisdagen pga var helt snurrig i bollen hela måndagen.

Natten till onsdagen var ett helvete. Jag låg uppe hela natten. Kände mig otroligt stressad och 'borta'. Jag hade även svårt att andas, det var jobbigt att hämta luft. Stressen gjorde så att jag mådde illa och det gjorde mig ännu mer stressad. Slutade med att jag la mig hos mamma runt fem på morgonen. Vi pratade mest och sen var det dags att gå upp för att äta frukost. Fick skjuts till skolan! Är ganska stolt över mig själv, att jag åkte till skolan utan några timmars sömn. Klarade av hela dagen, sista lektionen kändes väldigt lång bara. Fick även skjuts hem utav mamma. Somnade direkt när jag kom hem. Vid halv sex åkte jag, mamma och Jossis till polishuset. Vi mötte pappa där. Sedan tog jag och Jossis nya pass som vi får på onsdag. 

Jag sov bra den natten, till torsdagen. Skolan gick bra. På kvällen åkte jag, mamma och pappa på innebandy. Vi såg Storvreta-Linköping. Det var jätteroligt att se en A-lags match igen!! Storvreta vann så det var en perfekt avslutning på dagen. 

Den här fredagen finns det inte jättemycket att säga om. Skolan gick som den skulle. Efteråt blev det att köpa godis ifrån Hemmakväll. Och tacos blev det till middag. Strax ska jag gå ner och se på Idol med la familia 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0