25/9-14: I'm sorry for being so tired

Det känns helt sjukt att tiden går så fort. Om bara några dagar är det oktober. Nu börjar även alla prov och uppgifter dra igång. Ska jag vara helt ärlig så känner jag mig så himla dålig i gymnasiet om man jämför med hur det gick i 9:an. Självklart är det en stor skillnad but still. Jag tycker om när saker går bra, när jag förstår. Fast det gör väl alla? Svenska som jag hade B i när jag gick ut 9:an, den går åt skogen nu. Resten går också åt skogen. Jag vet inte hur jag ska finna motivation. När min lärare frågade om jag ville ha hjälp med min text idag så började jag nästan gråta. Ja, jag vill ha hjälp. Nej, jag vill inte att du läser igenom texten och pekar ut alla fel. Jag vet att dom bara vill mitt bästa men jag kan inte hjälpa att det känns såhär. Det är bara obehagligt att känna såhär.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0