24/4-15: Frågor

Hittade dessa frågor på / länk /, så fick lust att köra dom jag också!! Det är lite olika frågor, så here I go!

Lovar du att vara ärlig?: 110%

Du heter: Felicia Forsgård

Smeknamn: Började kallas Fello i mellanstadiet och en del av mina vänner säger det fortfarande, haha!! På innebandyn brukade min tränare säga Forsgård. Annars är det bara mitt namn: Felicia

Låt som när du är ledsen sörjer till?: I Found av Amber Run


Beroende av: Beroende och beroende.. jag älskar Celsius med smak citron/lime hehehe

Vad tror folk om dig som inte känner/träffat dig?: Oj, jag har verkligen ingen aning?? Hoppas de flesta ser mig som någon trevlig, härlig och rolig person. Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på denna fråga hehe

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon eller läppar skulle jag nog säga

Vad säger du för att imponera på någon?: 
Alltså, har inte direkt värsta replikerna för att försöka imponera osv. Jag är väl bara mig själv, visar att jag inte skäms över vem och hur jag är !!

Hur imponerar man på dig?: Man är sig själv, är lätt att prata med, har en bra stil kanske, följer inte strömmen, får mig att skratta, & nu lät det som att jag aldrig skrattar ops

Brukar du skratta för dig själv?: Haha.. ja det kan hända

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Läget? Fixar ni ihop något käk? Mamma o jag är hemma till 18.00"



Äger du några converse?: Ett par låga blåa & ett par låga vita!

Sprit, cider, vin eller öl?: Cider

Vad har du för mobil operatör?: Telia

Är du allergisk mot något?: Alltså, laktos

Har du haft sex idag:? Nope

Hur svarar du i mobilen?: Oftast "hallå?" eller "Felicia"

Vem ringde du senast?: Mamsen

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: Kommer inte ihåg exakt vad som sas men hon skulle sjukanmäla mig iaf

Antal timmar sömn inatt: Ungefär 5

Sov du ensam?: Yes I did

Brukar du komma i tid?: Jaaaaa det tycker jag

Vanligaste färg på dina kläder: Vit, svart, mörkblå ?

Vad saknar du?: 
Ordentliga skolrutiner, innebandyn, London, 9c, olika människor

Rakar du benen?: Ja, men inte varje gång jag duschar haha

När brukar du oftast gå och lägga dig?: Sååå olika men runt 22:30 kanske



Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Faktiskt, det gör jag

Har du spytt offentligt?: Neeejjj

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?: Gå på toa, haft en ute/spelkväll med boyseeen, snackat massa skit och brudar med boyseeen (hhaha.. 'brudar')

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut

Är du nöjd med ditt liv?: Det kommer och går

Är du bortskämd?: Skulle jag inte påstå

Vad längtar du till?: USA, min systers student, få reda på den nya klassen, kärlek

Dejtar du någon just nu?: Nej, det skulle jag inte säga att jag gör

Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Oftast ingen

Har du sovit i din egna säng inatt?: Jo

Vilken ögonfärg har du?: Någon slags blåååå

Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Lagt undan en del, sen skulle jag ut och reeeesa med la familia och några friendos, shoppa också!!

Bär du glasögon eller linser?: Nope! Men hade faktiskt glasögon som liten

Har du någon piercing?: Endast i öronen. Två i höger, ett i vänsteeeer



Vill du gifta dig?: Jaaa det vill jag verkligen

Vill du ha barn?: Ja absolut

Vad dricker du helst när du är törstig?: Vatten eller cola, haha ojoj

Vilken är din favoritglass?: Magnum Strawberry White muuummmssss!!!!

Tror du på ett liv efter döden?: Jo

Tycker du om sushi?: Sushi är verkligen inte min grej så svaret måste bli nej

Vad äter du helst när du ser på film?: Något slags mummmsss! Chips å dipp är alltid najs

Bor dina föräldrar tillsammans?: They do

Är du morgon- eller kvällsmänniska?: Kvällsmänniska måste jag nog säga, haha





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0