29/4-15: But I lost my mind

Hola a todos! Har gått i skolan i tre dagar och nu är det äntligen långhelg. God bless Valborg!! Haha nejmen, är nu ledig tors-sön och det är verkligen hur skönt som helst. Idag efter skolan så mötte jag upp Sarah på stan och vi drog en lunch på Subway. Sedan tog vi bussen och sa hejdååå. När jag väl kom hem låg jag bara i sängen, lyssnade på musik osv. Efter ett tag började jag göra mig iordning för att sedan åka in till stan med min syster. Vi passade på att äta middag på stan eftersom våra föräldrar inte är hemma ikväll.

Imorgon är det ju somsagt Valborg. Jag och Sarah ska träffas på stan, det blir väl att gå runt och bara ta det lugnt. Senare kanske vi äter på stan, inte spikat ännu. Annars åker vi nog hem till någon utav oss och äter. Men tror att vi ska ha en tjejkväll om vi inte får andra planer!!

Förresten, om ni inte fråga grejer här på bloggen så kan ni alltid gå in och fråga något på min ask / länk / Är nog ganska snabb med svaren där då jag har appen på min telefon och får notiser!! Ja ja, kram på er!
Tre favoriter just nu! Älskar The Chainsmokers remixes (?) Vill ni se min lista så är det bara att söka på "fellos ba glada" på Spotify så kommer den upp.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0