17/8-15: Fredag och söndag

I fredags tog jag och Sarah bussen in till stan runt tjugo i elva. Yes, är ganska stolt över mig själv som klev upp klockan nio !!!! Brukar oftast sova mycket längre. Men iallafall.. inne i stan köpte vi med oss mat från Cupido och satte oss på bryggorna vid Stadsparken. Efter lunchen spelade vi minigolf. Superkul, och jag vann dessutom ;) Sen hämtade mamma upp mig och då åkte vi in till Gränby för att jag och my sister skulle göra ett syntest. Senare på kvällen drog jag ut och träffade ett gäng med sköna människor. 

I söndags åt familjen på Kreta. Har inte ätit kebab på två månader ??? Vi hade en trevlig middag och jag fick min efterlängtade kebab. Har inte gjort mycket mer idag. Jag har duschat, sminkat mig, spelat Agar.io, myst med katterna och tagit selfies.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0