9/8-15: Bad days don't last forever

Hej å hå, fredagskvällen spenderades i Öregrund. Sov även över där. Sen har jag inte hunnit med speciellt mycket den här helgen. Har inte känt mig jättepigg de senaste dygnet. Igår natt mådde jag inget vidare och idag är jag inte varit på världens bästa humör. No idea why, men det är väl bara såhär ibland. Ja ja, i veckan som kommer ska jag på kör-kurs (fan, vet ej vad det heter, men för övningskörning osv). En tripp till Västerås är även inplanerad och sen ska jag väl bara försöka njuta av de sista dagarna innan skolan börjar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0