2/12-15: Sista månaden

Hejsan på er allesammans! Åkte hem med Sarah efter skolan så just nu sitter jag hemma hos henne. Vi har pluggat och pratat om lite allt möjligt. De senaste dagarna har varit upp och ner. I måndags fick jag jätteont i ryggen. Kunde knappt kliva ur soffan/sängen utan att behöva hjälp. Mamma fixade en tid hos en naprapat och där var jag igår. Fick berätta lite om vad som hade hänt och vart jag hade ont. Sedan fick jag lite massage och därefter knäckte han min rygg. Känns lite bättre nu såhär dagen efter men det gör fortfarande ont. Ska tillbaka till naprapaten på måndag! Hoppas ni hade en mysig första advent förresten. Kramis!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0