17/2-15: Ohh what a lovely day

Imorse blåste det en aning kallt så jag planerade att sova hela dagen, haha.. Men sen, kanske en timme efteråt så blev det riktigt skönt. Jag och mamma la oss på ett par solstolar på en gräsplätt precis nedanför solen. Solen låg på som bara den, vilket var superhärligt. Det var vindstilla och inga moln på himlen ett tag, underbart säger jag bara! Dessutom använder jag ingen solkräm, dumt men jag har faktiskt inte bränt mig mycket alls! Har fått färg men lite röd är man ju.. Fast när solen ligger på som mest så smörjer jag in mig.

Just nu sitter jag i lobbyn. Det har börjat blåsa jättemycket så det är jobbigt att vara ute. Det blåser inte kallt, bara mycket och ganska starkt såååå.. Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0