26/2-15: Vad är STS?

Fick en fråga vad STS är för något. Och jag kom på att det kanske inte är så uppenbart för de som precis kommit in på min blogg och sedan läser ett inlägg där jag bara skriver de tre bokstäverna STS!

Q: Vad är STS?

A: Jag ska iväg på språkresa i sommar och organisationen som jag åker med heter STS. Alltså det är dom som har fixat ihop hela resan m.m. STS står för Student Travel Schools. Det är även en organisation där man kan åka på: Plugga utomlands i ett år (High school and stuff), Au Pair, IBS osv! Här är deras hemsida om du/ni vill veta mer ---> /hemsida/ Hoppas på att detta var ett bra svar på frågan, hehe. Kram!


Clara skrev:

Hej, jag var inne och googlade på språkresebloggar och hittade din. Din blogg är jättebra! Jag ska också på språkresa i sommar med sts och min blogg har faktiskt också blivit utvald, precis som din! Jag hoppas att vi båda får oförglömliga resor och den bästa sommaren någonsin. Det skulle vara kul om vi skulle kunna länka till varandras bloggar (även fast båda kommer att finnas på sts hemsida) och om vi skulle kunna hjälpa varandra lite, ge tips och sådant (du kanske inte behöver det men jag skulle kunna behöva lite tips hahah)! Skicka gärna ett mejl till mejladressen som jag skrev!

Datum: 2015-03-13 Tid: 14:58:13
Blogg: http://nouw.se/clarasundqvist


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0