27/2-15: Myskväll med bra sällskap

Hola amigos! Idag tog jag mig iväg till skolan. Kändes inte konstigt att vara tillbaka eftersom att man alltid känner sig lika välkommen. Hade som vanligt endast två lektioner som idag var riktigt lugna. Därefter åt jag lunch i skolan och drog mig hemåt. Väl hemma umgicks jag mest med mamma. Vi såg på staffeten i Skid-VM. Dock så somnade jag men vaknade upp precis vid slutspurten då Norge åkte om Sverige. Jaja, en andra plats ska man inte klaga på!

Vid klockan fyra tog jag bussen som ledde hem till Ida. Väl där såg vi på några vines innan vi fick skjuts till Willys. Vi köpte en massa gott och sedan skulle vi över till ChopChop, på andra sidan vägen. Haha, var skit läskigt eftersom att vi var tvugna att springa över olika vägar vid rondellen??? Det kom bilar hela tiden men lyckades komma över! Vi blev bjudna på ChopChop som vi tog med oss hem och åt framför filmen Torkel I Knipa. Sedan spelade vi GTA på Xbox! Har alltid velat spela det, haha.. Sedan såååg vi på Lets Dance. Dock så var det nog inte riktigt våran grej eftersom att vi mest såg på roliga vines och pratade istället. Innan min pappa kom och hämtade mig efter tio så spelade vi lite mer GTA. Denna gången gjorde vi ett uppdrag som inte slutade speciellt bra men det var roligt, haha!!
 
Just nu sitter jag hemma och är jätteglad över att jag haft en sådan lyckad kväll. Har saknat Ida väldigt mycket och det var skönt att äntligen få träffa henne igen!! Imorgon ska familjen iväg till mormor och morfar för att fira kusinvitamins födelsedag. Ska bli kul och trevligt! Kram.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0