28/1-15: Storvreta-AIK

Hejsan! Det blir ett lite sent blogginlägg idag men det är ju bättre än ingenting.

Skolan rullade på som vanligt idag, som jag skriver varje dag, haha.. När skolan var slut åkte jag hem på direkten, tog av sminket och vilade en stund. Efter mitt vilande såg jag på Top Model en stund innan jag drog på sminket igen. Vid halv fem åkte jag och min syster in till stan där vi mötte våra föräldrar. Vi åt en gemensam middag på O'Learys innan jag, mamma och pappa åkte till Fyrishov för att se på Storvreta-AIK. Enligt mig var det en jättespännande match, gaahhh!! Blir så himla övertaggad när jag är på sånt där, haha.. Men jag är verkligen superlycklig under de där två timmarna som är och det är skönt att känna. Storvreta vann med 2-0!! 

Just nu är jag påväg hem. Är trött så det blir att lägga sig på en gång när jag kommer hem. Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0