13/7-15: Target

Halloj! Var i kyrkan igår (två och en halv timme) och sedan var vi bara hemma. Därför bloggade jag ingenting igår!

Idag har vi haft lektioner hela dagen. Men jag tycker att timmarna gick riktigt fort. Idag var även den sista dagen som vi har lektioner 8-5. Väldigt tråkigt (för det betyder att vi ska hem snart) men ändå skönt på samma gång. Våran v-mamma hämtade upp oss efter 6 och då åkte vi till Target. Köpte en del onyttigheter till la familia hemma i Storvreta. Sedan köpte jag halstabletter samt en mascara! Efter Target gick vi in på en affär som heter Ross. Därifrån fick jag med mig en Tommy Hilfiger väska! Keep calm, den var icke dyr eftersom att Ross är en affär med märkes-saker som ej sålts i sin 'rätta' butik. Och då säljs dom för ett mycket billigare pris på Ross!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0