24/7-15: Bilbingo

TORSDAG: Hade det jättesvårt att somna så det slutade med att jag var vaken till klockan sju på morgonen. Damn it, detta med tidsskillnader alltså.. Är fortfarande kvar i USA-tid. Skulle egentligen äta lunch med Elsa runt klockan tolv men jag var tvungen att ställa in då jag inte hade sovit mycket alls. Vaknade någongång på eftermiddagen, fick i mig lunch och senare mot kvällen åkte familjen på bilbingo i Björklinge. Tyvärr så vann vi ingenting men det var nääääära! Det var en mysig och trevlig kväll med familjen. Jag har saknat dom såååå! När vi kom hem så gick jag ut på en prommis med Elsa. Vi har inte setts på ungefär 6 veckor så det blev en del snack osv. Efter promenaden såg jag på skräckis med min syster och nu sitter jag i min säng. KRAM!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0