4/7-15: 4th of July

Dagen startades vid Epcot. Hade inga vidare förväntningarna på den parken. Men jag tycker att den inte var särskilt jätterolig. Dessutom har jag haft huvudvärk hela dagen och jag har haft halsont i flera dagar nu.. Iallafall så åkte vi 3 rides! Alltså, inte berg&dal-banor and stuff like that. De var mer lugna saker. Sedan hade de liksom olika länder. Man kunde t.ex besöka Norge, Italien, Mexico, Japan osv. Vi åt lunch i Italien och det blev en pasta för mig. Sen hängde vi i disney-shoppen där jag köpte en Mickey Mouse hatt och några andra saker! Sedan köpte vi från Starbucks. 

På kvällen åkte vi till våran v-mammas fästman brors hus där de var fyrverkerier. STORA fyrverkerier! Det var lite läskigt men coolt att uppleva 4th of July liksom! Jag har haft en helt okej dag. Men är halvt som halvt sjuk så kan inte 'njuta' lika mycket av det som händer. Är mest trött och hängig. Och just då saknar man sina föräldrar lite extra (and Jossis ofc). Men jaja, annars så har jag det jättebra!

Detta blev ett ganska slarvigt inlägg. Är så himla trött just nu. Och sorry om jag lät sjukt negativ i inlägget. DET ÄR JAG INTE! Är som sagt bara jättetrött. Inlägget som jag förmodligen postar imorgon kommer vara bättre, promise! Ni får inte många bilder idag då jag inte orkar redigera dom. Kanske fyller på det här inlägget med bilder imorgon, we'll see. KRAM!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0