30/3-15: God middag med en bra vän

Hejsan på er allihopa! Har inte bloggat sen.. hm.. torsdags? Jaja, tänker inte komma med några bortförklaringar. Helgen har varit bra. Oscar kom över i fredags och stannade till söndag. I lördags gick vi och såg Kingsman; The Secret Service på bio. Jag tyckte den var bra samt rolig, men några scener var väl lite överdrivna kanske. Värd att se tho!! 

Idag (måndag) vaknade jag klockan två på eftermiddagen. Har ingen som helst aning om varför jag sov så länge. Men har man lov så har man, right? Gjorde iordning mig på en gång när jag gått upp. Och innan jag fixade håret såg jag på Top Model. Innan klockan fem åkte jag in och mötte upp Sarah i stan. Vi åt en middag på Texas Long Horn, mums!! God mat, mycket prat och en bra vän, precis som jag vill ha det.
Åt lobster tail på Texas! Till det fick man en majskolv och en jättegod sallad.


rememberthiis.blogg.se skrev:

Gott :)

Datum: 2015-03-30 Tid: 22:47:38
Blogg: http://rememberthiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0