31/5-15: Mors dag

Helgen har varit jättelugn. Huvudvärken som jag hade i början av veckan är helt borta. Hoppas verkligen att jag håller mig frisk nu! Igår (lördag) följde jag med mamma och pappa till City Gross. Där köpte vi mat och pynt till min systers mottagning på fredag. Yes, hon tar studenten, helt siiiick!! Sedan åkte vi och kollade efter en ny grill men vi fick inte med oss någon. Pappa släpptes av inne i stan eftersom att han skulle på fotbollsmatch. Fick med lunch hem ifrån ChopChop. Sen var jag bara hemma på kvällen, såg på Gladiatorerna med familjen osv.

Den här söndagen har gått åt till att se på en massa YouTube videos. Tog mig en lång dusch nu på kvällen! Ska försöka att somna mig tidigt ikväll. Är ganska säker på att det inte kommer hända men.. I can try. Tänkte berätta lite snabbt om vad som händer i veckan! Ska kanske iväg till Skansen på tisdag med skolan, har dock inte bestämt mig ännu om jag ska med. Min syster fyller även år den här dagen så familjen + mormor & morfar ska ut och äta på kvällen. På onsdag har jag utvecklingssamtal. På torsdag ska jag klippa mig. På fredag tar min syster studenten och vi får flera gäster!

Vill förresten säga grattis till min fina mamma eftersom att det är mors dag idag! Tack för allt du gjort för mig, allt du gör för mig. Jag älskar dig och du är världsbäst. Jag vet att mamma läser detta så puuussss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0