31/5-15: Presenter till värdfamiljen

1. En bok fylld med massa fakta om flera olika svenska traditioner. Valborg, Midsommar, hur vi firar jul, u name it! Det finns även några recept, t.ex på köttbullar & pepparkakor!

2. (Tänkte aldrig på att jag kanske skulle ta kort på innehållet innan jag slog in denna..) Detta är iallafall en dalahäst målad i glas. Lite svårt att förklara men det är en jättefin dekoration! Ni ser ju på ett ungefär hur den ser ut på bilden, hehe. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0