17/2-16: Let go

 Hejsan på er! Är så himla stressad den här veckan. Hade en redovisning igår som gick helt okej. Var inte jättenervös inför detta men riktigt skönt att få det gjort! Imorgon så är det två prov som gäller. Det är ett litteraturprov i svenska och ett vanligt matteprov. Morgondagens svenskaprov är en viktig del utav betyget (tror jag att min lärare sa) så självklart blir man nervös. Men det gick suveränt på litteraturprovet vi hade innan jullovet. Så jag hoppas att detta går lika bra. Matteprovet är jag nog mest stressad över. Mest för att jag alltid har haft svårt för matte och alltid är nervös inför dessa prov. Men men, det känns som att jag har koll på det mesta. Dock när jag sagt så förut så har det gått åt skogen. Så tänker ta provet som det kommer och göra mitt bästa! Det kommer säkert gå bättre än vad jag tror.

Idag hade jag en skön dag i skolan. Började 10:25 som jag gör varje onsdag. Första lektionen gjorde vi klart en uppgift som vi hållt på med i några veckor. Dessutom fick vi reda på resultat av provet vi gjorde förra veckan. Om jag förstod min lärare rätt så fick jag ett C. Det är jag nöjd med! När jag kom hem så pluggade jag en stund innan jag somnade, haha.. Vaknade av att mamma kom in i mitt rum och det var runt ca halv sex. Familjen åt middag och runt åtta kom mormor och morfar hit för fika och umgänge. Vi såg på Mästerkocken tillsammans och de gick nyss hemåt. Kunde dock inte fokusera jättemycket på att 'umgås' eftersom att det är så mycket i huvudet.. Men så får det väl vara ibland, hoppas jag. Kram!
 Från min Instagram: fforsgard




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0