23/2-16: Top Model maraton

Var jättestressad i mitt senaste inlägg.. Men nu är det äntligen lov!! Matteprovet jag skrev om gick bra och jag klarade det! Allting bara flöt på och jag var hur nöjd som helst över hur det gick. Som sagt så har lovet rullat igång. I fredags blev det partyyy med härliga människor. Kom hem någongång runt 2 på natten, tror jag. Sen tog jag det lugnt resten av helgen.

Igår drog jag in till Fyrishov för att gymma med Sarah. Det är andra gången jag är på Friskis och jag ska nog köpa ett kort där. Jag har haft en "paus" ifrån träning ett bra tag, haha. Nu vill jag börja träna igen och gym känns som det enda alternativet för mig just nu! Men gymma är inte det enda jag gjorde igår. Jag hade ett Americas Next Top Model säsong 22 maraton, haha. Påbörjade det i förrigår och avslutade det igår. Underhållande program och jag är nöjd med vem som vann!! Har inte mycket planerat nu på sportlovet, vilket är ganska skönt. Jag ska se Storvreta-Sirius på torsdag och sen ska jag träffa Sarah igen nån dag! KRAM!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0