3/2-16: Arlanda och gym

Igår var klassen och parrarelklassen på Arlanda för ett studiebesök. Vi fick kolla runt på hotellen Clarion och Radisson i Sky City. Efter lunch tog vi bussen till Jumbo Stay. Typ ett vandrarhem som är i ett flygplan. Det var väldigt speciellt! Sedan fick vi en flygplatsvisning. Visningen var väldigt intressant och jag älskar att vara på Arlanda så dagen var perfekt! Sen så träffade vi Måns Zelmerlöv på Terminal 5! Ganska coolt ;) Idag har jag gått i skolan som vanligt. Och när jag hade slutat så kom Sarah till min skola och då gick vi till gymmet. Det ligger ett Friskis sjuuuukt nära min skola. Har funderat ett tag på att skaffa gymkort där. Träningen med Sarah gick jättebra och ett gymkort kommer det nog bli minsann!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0