8/2-16: Skolan osv

Då har en ny vecka dragit igång. Var på ett helt okej humör imorse men det finns småsaker som kan ändra det på en gång och så blev det väl för mig idag. Tycker inte om att vara irriterad och visa mig "bitter" men har svårt för att dölja sånt. Känner mig bara så otroligt stressad just nu. Även fast jag inte har mer plugg än vad jag har haft förut. Kom igen, jag har ju fixat det här förut. Har en sån ångest när det kommer till plugg och prov. Jag sätter alldeles för höga krav på mig själv och får aldrig en lugn stund. De gånger jag kan pusta ut är väl på loven. Nästa vecka är den sista innan vi går på sportlov. Innan dess har jag en redovisning och tre prov. Men jag ska försöka andas ut och göra MITT bästa. Man ska inte sätta sig själv i den situationen som jag gjort. Jag stressar upp mig själv, tror inte att jag klarar det. Fast egentligen är det raka motsatsen, JAG KAN.


Sarah skrev:

Tråkigt när man känner sig irriterad :/

Datum: 2016-02-08 Tid: 22:55:56
Blogg: http://CheerSarah.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0