14/1-16: Oändligt med glädje ikväll

Idag rullade skolan på bra. Det var nog bara engelskan som var ganska seg. Efter skolan gick jag och Linnea med Emma till närakuten då hon ville ta reda på varför hennes hals gör så ont. Vi var där ett litet tag och sen gick detill  stationen medans jag gick till mammas jobb. Spenderade ca 40min där innan vi gick tillsammans till Korfu (restaurang). Pappa och syster var redan där! Efter middag åkte syster hem medans vi andra åkte till Fyrishov för att se på Storvreta-Falun. WOW, säger jag bara!!! Sån himla bra och spännande match. Slutade med att Storvreta vann,  6-4. Så himla skönt med en vinst! Blir så himla galen när jag ser på innebandy. Men gud vad jag älskar det. Sporten gör mig så jäkla lycklig. p.s Jag har namnsdag idag. Grattis till er som heter Felicia!! & Felix, såklart! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0