19/1-16: You're cold, I burn

Halloj! Hade sovmorgon idag (vilket jag har varje tis & ons) så klev ur sängen runt 08:00. Gick till toaletten på nedervåningen och då när jag såg mig själv i spegeln.. WOW. Haha, inte "wow" på ett bra sätt, utan helt tvärtom. Jag var sjukt svullen under mina ögon samt på ögonlocken. Sen så var jag väldigt röd under ögonen också. Det såg nästan ut som att jag hade varit i ett slagsmål. Bestämde mig för att ringa upp mamma och berätta för henne hur jag såg ut i ansiktet. Fick stanna hemma eftersom att jag inte ville gå iväg till skolan med ett svullet ansikte. Nu, ca 12h senare så har den mesta svullnanden gått ner. Men är fortfarande väldigt röd runt ögonen och svullen under. Tror att jag åkt på en allergisk reaktion. Stör mig lite på det eftersom att produkterna jag använde kvällen innan är produkter jag använt för mitt ansikte förut. Men men.. ser jag likadan ut imorgon så ska vi förmodligen åka iväg och kolla vad som är fel. Vill verkligen inte missa skolan. Känns som att jag missar tusen olika saker när jag är borta!!
Har inga bilder på skoldatorn så ni får dessa från tumblr! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0