21/1-16: Vårdcentralen

Det var ingen höjdare på vårdcentralen igår. Åkte in med mamma och var inne hos sjuksköterskan i max 2min. Hon sa att det inte mycket alls och jag fick ingen förklaring till varför det hade blivit så svullet. Hon ville inte ens se på bilderna jag hade tagit dagen innan, haha. Inte speciellt lyckat men det var väl skönt att det inte var något allvarligt. Sen åkte jag och mamma till Gränby för att köpa med oss mat hem. Vi fick även med oss en plattång eftersom att våran nuvarande är sönder. Idag var jag iallafall tillbaka i skolan och det har varit en bra dag. Just nu ser jag på Svergies Mästerkock och äter lite ost&kex!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0