24/1-16: London, I'm coming

I fredags bokade jag och Sarah en resa till London. Vi åker iväg den 27 juni och kommer hem på kvällen den 30 juni. Ser fram emot det så himla mycket! Igår (lördag) följde jag med familjen för att köpa tapet m.m. Vi håller nämligen på att göra om i hallen och snart kommer en ny&fräsh tapet sättas upp! På kvällen var jag och Sarah på bio. Vi såg The 5th Wave. Jag tyckte om filmen! Den hade spänning, bra handling osv. Men att filmer alltid ska innehålla nån slags stel kärleksrelation.. haha, ogillar det. Det blev även middag på China Garden före bion! Idag (söndag) har jag bara tagit det lugnt. Såg på Grown Ups och senare var det Storveta-Helsingborg på TV. Storvreta vann med 12-3, bästa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0