7/1-16: IKEA

Igår var familjen iväg till IKEA. Vi hittade inte direkt det som vi letade efter men fick iallafall med oss två badrumsmattor och jag hittade två söta behållare som jag kan ha mina sminkborstar i. Efter besöket på IKEA så besökte vi Chilli och där hittades det som vi inte fann på IKEA. Senare åkte vi vidare till Gränby. Vi åt middag där och köpte ett par vinterskor till mig. Det har kommit jättemycket snö nu, vilket jag inte trodde skulle hända.. Så hittils har jag bara gått runt i mina trasiga Johnny Bulls, hehe!! Men men, imorgon har jag planer men mer om det då. Kram!! 
Middagen igår. Blev en kebab för mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0