27/7-15: It's a paper town

Blev ingen städning idag. Jag köpte en sallad från Ica till lunch och någongång runt fyra tiden frågade mamma om jag ville på bio idag. Svarade glatt ett 'ja' och vid åtta tiden satt jag, mamma och syster i biosalongen. Det blev filmen Paper Towns. Jag tycker att den var bra, speciell handling; sevärd! Imorgon måste jag iallafall ta mig i kragen och städa rummet. Aja, har inte mycket mer att skriva. Puss och kram hörni.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0