5/11-15: Väder och jullov

Torsdag.. Den här dagen har känts väldigt lång. Slutade vid 16:00 och den sista lektionen var himla seg, herregud säger jag bara. Väl hemma kollade jag och min syster igenom årets skolkatalog tillsammans. Alltid lika spännande och roligt när man får den nya katalogen. Åt middag när mamma kom hem och nu ligger jag i soffan å ser på Masterchef. 

Imorgon är det fredag, finally!! Även fast den här dagen var seg så har veckan gått riktigt fort. Innan man hinner blinka så kommer jullovet helt plötsligt vara här. Fatta mysigt med julmusik, julbak, hela atmosfären!! Men men, först ska jag ta mit igenom några prov och uppgifter ;)
Fick dra på mig vinterjackan imorse. Shit vad kallt det varit idag, hmmm...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0