27/10-15: Paranormal Activity

Igår åkte jag och min syster in till stan för middag och bio. Vi åt middag på Magnussons. Ingen av oss hade ätit där tidigare så det var kul att testa något nytt. Bion vi gick på var Paranormal Activity: The Ghost Dimension. Den var läskig, that's all I can tell you guuuys!! Rekommenderar den till er som gillar skräck. Världens bästa mamma hämtade oss efter bion och jag somnade nästan på direkten när vi kom hem. Just nu ligger jag i soffan och ser på Hungergames, första filmen! Har mått illa ca hela dagen så idag tar jag det bara lugnt. Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0