31/7-14: Borta bra men hemma bäst

Hej på er! För kanske 40 minuter sedan klev familjen innanför dörren till det gula huset här i Storvreta. Om ni missat det så har jag varit i Malmö. Bloggade ingenting pga ville inte blogga ifrån telefonen och hade inte fixat några tidsinställda inlägg + ville njuta så mycket som möjligt av familjens tid tillsammans. Har iallafall haft det hur bra som helst och vädret har varit på våran sida. Istället för att skriva ett låååångt inlägg om mina fyra dagar och tre nätter i Malmö så tänkte jag göra en video om allting istället. Ska försöka göra den imorgon! Sounds good? Good. 

Eftersom att jag ska berätta allting i en video så har jag inte speciellt mycket att skriva häääär just nu. Men jag kommer lägga upp bilder från resan i ett inlägg! Just nu är planerna inför helgen Gröna Lund med mina amigos! Har även någonting jag måste berätta för er men det blir nog ett inlägg i helgen eller nästa vecka!! 
- Selfie från hotellet i Malmö 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0