7/2-16: Skön helg

Igår åkte jag in till stan på eftermiddagen och mötte upp Sarah. Vi fixade ett ärende och gick runt i olika butiker. Fick med mig doftljus från Åhléns! De var på 70% rea och jag ville ha nya ljus då det jag fick i julas har brunnit upp. Sedan tog vi bussen hem till Sarah. Där åt vi middag, bakade, kollade på Melodifestivalen och spelade spel! Kom hem nångång efter elva och då kollade jag klart på The Town som jag hade börjat på dagen innan. Det är en utav mina favoritfilmer! Har sett den ett antal gånger, haha. Idag (söndag) följde jag med mamma till Flügger Färg för att köpa ännu en rulle tapet. Och nu på kvällen så är hallen färdigtapetserad! Mamma och pappa har varit så himla duktiga. Efter köpet av tapet så åkte vi förbi Stadium. Fick med mig ett par nya mjukisbyxor och träningstights. Har även pluggat litegrann idag till provet som jag har på onsdag. Stress, stress, stress! Hoppas ni har haft en bra helg. Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0