24/4-15: God mat + bra vän

Nu blev det ett väldigt sent inlägg.. Men bättre sent än aldrig, right people?

Hello everybody!! Idag var det skola som vanligt. Tyckte att timmarna gick fort idag och det är ju alltid skönt när det är så. Åkte hem på direkten och väl hemma åt jag en lunch medans jag såg på ett avsnitt av The 100! Det är verkligen så sjukt spännande just nu, I can't handle it. Sedan satte jag mig ner framför spegeln för att sminka mig. Det tog ett tag eftersom att jag lyssnade på musik medans. Kan hända att man tar en liten paus ifrån sminkandet för att dansa/sjunga, heheh!! När sminket var klart så fixade jag håret snabbt bara.

Vid kvart i sex kom mamsen och papsen hem. Och på en gång så fick jag skjuts hem till Sarah. Där bjöds jag på middag samt en jättehärlig efterrätt! Middagen blev wok och efterrätten var brownies med grädde&jordgubbar. Åhhh, fick en present av fina Sarah, blev verkligen jätteglad samt överraskad. Och för er som ba 'öh en present?', jag fyller år på måndag!!!!! Men annars så gick väl kvällen mest åt att prata en hel del, vilket var skönt att göra!! Vi såg även på film (Two Night Stand) och en massa YouTube videos. Mamma hämtade mig vid elva och nu sitter jag hemma i sängeeen.

Har verkligen haft en jättetrevlig kväll med en otroligt bra vän som sällskap. Men nu ska jag nog soooova. Är hur trött som helst och har ganska ont i magen så det blir nog bäst att sova. Hörs!!
Jag vid matbordet / Middagen / Efterätten




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0