28/2-15: Sista dagen i februari

Hej gullungar! Hade jättesvårt med att somna inatt. Hostade som en tok och jag ville nästan börja gråta eftersom att jag var så himla trött och orkar inte med den här hostan längre?! Så jag tog nån hostmedicin vi har här hemma runt halv fyra på morgonen. Den hjälpte väl för stunden, vilket gjorde att jag kunde somna. Vaknade runt klockan ett på eftermiddagen. Då gick jag upp och åt gårdagens mat ifrån ChopChop framför skid-VM. Efter klockan tre åkte jag och mamma in till Gränby eftersom att hon skulle ha ett par jeans. Dock så hitta hon inga men vi fick med oss lite nagellack, jag fick en bok (tredje delen av The Maze Runner) och sen köpte vi några grejer på apoteket!

Klockan fem över sex åkte jag, mamma och syster för att hämta pappa. Och när han var upphämtad åkte vi vidare till mormor och morfar där vi firade min kusin som fyller år idag! Det blev en middag och sen fika framför Melodifestivalen. Tyckte mest om Måns låt och han gick vidare sååå.. woho!!

Imorgon kanske jag och mamma ska på Storvreta-Helsingborg. Vi får se om vi orkar dock.. Haha, har ju varit sjuka hela veckan och jag hostar ju som jag gör.. Jaja, det är bara att vänta och se. Annars har jag inte några planer för imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0