11/7-15: Florida Mall

Idag shoppade vi på Florida Mall! Älskade verkligen det stället. Så många butiker och bra priser! Funderar på att göra en haul (video) eller någonting när jag kommer hem. Skulle det vara något ni vill? Har ju köpt en del! Men iallafall, här är några bilder ifrån dagen: 
Första salladen på 3 veckor! Mums!!!


Pappa skrev:

Hur mycket billigare är det?
Har du köpt något till mig?

Svar: Kan inte säga någon exakt summa men BILLIGARE! Ja, klart jag har!! Kramisar
Felicia Forsgård

Datum: 2015-07-13 Tid: 19:22:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0