28/7-15: Frågestund med tema språkresa

Tänkte ha en frågestund med språkresan som tema. Vet inte om det är någon som sitter med några frågor. Som jag sagt flera gånger; jag svarar mer än gärna! Så om du har någon fråga ang min språkresa så fråga på, inga frågor är för dumma. Vad tyckte jag om STS? Hur många grader var det som varmast? Var kursorten som jag föväntat mig? Såg jag någon vild alligator? KRAM!
Svarar på frågorna när jag kommit hem ifrån Jämtland. Video eller inlägg? Nobody knows ;)


Anonym skrev:

Var det mest killar eller tjejer som var där?

Datum: 2015-07-28 Tid: 21:26:48
Anonym skrev:

Hur mycket kostade det att åka på språkresa? Va det jobbigt att vara borta från din familj så länge som du va? Behöver du betala för inträde osv varje gång ni va på ett nytt ställe (t.ex universal osv) eller hade du betalat i förväg? Funderar själv på att åka men är lite smånervös.. Din blogg är jättebra och det har varit kul att följa dig på din språkresa här!!

Datum: 2015-07-28 Tid: 22:45:44
Hej skrev:

Hur mycket kostade resan?Betalade du något själv?Shoppade du mycket? vilket köp är du mest nöjd med?

Datum: 2015-07-28 Tid: 22:52:13
Anonym skrev:

Hej Felicia! Hur va det att äta maten i USA i en månad? Va det svårt att vara "nyttig" eller fanns det många olika alternativ?
Hur sov man och hur ofta va man med gruppen? Sov gruppen samlat eller vad man ska säga eller sov alla på olika ställen?

Datum: 2015-07-28 Tid: 22:54:17
Ellen skrev:

Var dagarna mycket organiserade eller hur mycket fick man bestämma och planera själv?

Datum: 2015-07-28 Tid: 23:53:28
L skrev:

Hur såg en typisk dag ut?
Vad gjorde man i skolan? hur var lektionerna?
Trivdes du bra med din värdfamilj?
Vilken aktivitet var roligast? Varför?
Vilken aktivitet var tråkigast? Varför?

Datum: 2015-07-30 Tid: 17:42:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0