29/7-15: You've got me seeing stars, brighter than ever

Vaknade sent idag som vanligt.. Måste ta tag i det här, tvinga mig själv gå upp tidigare m.m. Jaja, gick till Ica med mamma för att köpa en sallad, en väldigt seeeen lunch om man säger så. Senare mot kvällen gick jag ut på en promenad med Elsa. Först satte vi oss vid en lekpark men vandrade sedan mot Konsum och köpte något varsit att dricka. Efter det satte vi oss vid tågstationen här i Storvreta. Det började regna och det fanns tak där sååå!! Skulle egentligen åkt till Jämtland idag men min syster har gått och blivit sjuk så vi får se när vi åker istället.

Det började regna ännu mer och vi skulle bege oss hemåt. Ville skydda mitt hår, hahah.. /Elsas story på snap/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0