28/11-15: Vart tog tiden vägen?

Hejsan på er! Sitter just nu sängen med datorn. Känns som att det var hur länge som helst sen jag bloggade via datorn, haha. Skolveckan gick otroligt fort och helt plötsligt var det helg. Spenderade gårdagen hemma då jag var ganska så slut i både kropp och huvud. Idag klev jag och mamma upp tidigt! Runt 08:25 satt vi i bilen påväg till Allianshallen för att se på mitt gamla lag. Var jätteroligt att se dem spela och ska erkänna att jag blivit lite sugen på sistone att börja spela igen. Men men, vi får se hur det blir med det! Just nu är jag väldigt trött pga den tidiga uppstigningen. Funderar lite på om jag ska gå iväg till Ica och köpa mig en burk-cola. We'll see about that. Hoppas ni mår bra. Det gör jag idag. KRAM!
Derbyt mellan Storvreta & Sirius i torsdags. Tyvärr blev den en förlust för Storvreta.. Men riktigt bra match! / Glömde helt bort å nämna att jag har färgat håret. Det är blondare, lite kallare nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0