31/1-14: It's friday friday

Heeeeej! Var inte så trött imorse även fast jag var uppe rätt länge. Jag pratade med Ida på kik och vi blir seriöst helt galna när vi pratar om One Direction, så det blev att vi pratade väldigt länge, hahah.. Idag gick lekionerna riktigt snabbt. Det har varit en bra dag än så länge!! Är dock jättesur över att de två par svarta jeans som jag använder ungefär hela tiden har gått sönder.. Båda på samma dag?! Vad är grejen???? Gick hem med Christoffer efter skolan, vi pratade mest om olika spel som vi spelade när vi var små, haha! Sedan svängde jag in mot min "gård" och han fortsatte rakt fram. Har inte gjort någonting sen jag kom hem, bara pratat lite med mamma på telefon. Ska nog ta mig någonting att äta, mmmhh är så hungrig. Kram på eeeeeeeeeerrrrrrrr så länge 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0