14/2-16: Smärta

Igår var jag iväg för att fira Jennifer. Det var en jättelyckad kväll med härliga människor och god mat. Grattis bästa Jennifer som fyller 18 idag!! 

Den här morgonen var ingen dans på rosor för mig. Vaknade vid nio och hade jätteont under mellangärdet. Först trodde jag att om jag bara ignorerade det så skulle det gå över. Men det gick inte över. Det kändes som att någon slog mig non-stop vid mellangärdet. Gick in till mamma och pappa och låg där en stund. Det värsta var nog att man inte kunde ligga/sitta på något sätt så att det blev en aning bättre. Vad jag än gjorde så gjorde det ont. Efter 10min slutade det göra ont så gick å la mig igen. Men efter bara någon minut så gjorde det lika ont igen. Ville bara skrika och gråta, fyyyy. Mamma ringde sjukvårdsupplysningen och förklarade vad problemet var. Och det dom sa var att man inte skulle ha sådär ont på den platsen jag hade. Så mamma frågade om vi borde åka till närakuten eller akuten. Då svarade de att vi skulle till akuten. Så jag och pappa drog iväg till akuten. Som tur var så slutade det göra ont. Så vi behövde inte prata med någon läkare osv. Undrar dock vad problemet var. Varför hade jag såååå ont?! Ja ja..

Men fyfan säger jag bara. Vill aldrig vara med om samma sak igen!!!! Det tråkiga var att jag och Sarah hade tänkt ha en alla-hjärtans-dag frukost. Hon sov över men frukosten blev icke av pga det onda. Just nu känner jag mig utmattad och lite stressad över veckan som kommer. Men efter denna vecka så har jag äntligen lov!! Hoppas eran dag har varit bättre än min. Och glad alla hjärtans dag!! Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0