1/6-14: Program jag följer

The Bachelorette; Söndagar! Kl. 20-00 - 21.55. Kanal 11. 
 
The Face; Tisdagar! Kl. 20.00 - 21.00. Kanal 11.
 
Ex on the beach; Söndagar! 21.50 - 22.50. MTV.


Amanda skrev:

SV: Hej! Jag var på min intervju med Explorius i Oktober om jag inte minns fel. Jag var jättenervös innan och min engelska del gick inte heller sådär jätte bra. Men jag blev antagen ändå haha! Om du blir antagen eller inte hänger inte på hur din engelska är, det är en väldigt liten del i bedömningen. Anledningen till att de vill att du ska prata lite engelska är för att se vilken nivå du ligger på och för att se till att du kommer kunna göra dig förstådd därborta, vilket jag är säker på att du kommer klara av. Det gick säkert väldigt mycket bättre än du tror, så du behöver absolut inte vara orolig över att din engelska ska påverka om du blir antagen eller inte, för jag har väldigt svårt att tro att det skulle vara avgörande.
Hoppas det hjälpte lite iallafall, och ställ gärna alla frågor du kan tänkas ha. Jag har ju redan gått igenom det mesta som du har framför dig, så fråga på om det är något du undrar över!
Kram!

Svar: Tack så jättemycket för ditt svar! Det hjälpte verkligen och "lugnade ner mig" en del, haha! Nu väntar jag bara på mitt besked om jag är antagen eller inte. Jag håller tummarna. Massa kramar!
Felicia

Datum: 2014-06-01 Tid: 22:34:27
Blogg: http://amhe.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0