22/3-14: Balklänning?

Om ca tre/två månader, mer eller mindre, så är det dags för bal eller '9ornas vårfest' som lärarna på skolan kallar det. Något jag har problem med är: VAD SKA JAG HA PÅ MIG?! Hittade dessa två klänningar på nelly.com som föll mig i smaken. Det kanske är mer avslutningsklänningar men 'vanliga balklänningar' är så dyyyra!
Vilken tycker ni är snyggast? Och vilken passar mest till en bal? Höger eller vänster? Heeelp 


Emma skrev:

Båda var superfina men min favorit är nog den till vänster, så snyggt med höga kragar, skulle passa grymt på dig!

Svar: Ahhh, det lutar nog mest mot den! Tycker också om att den har en hög krage och även lite längre ärmar! Åh, tack så mycket, kram ♡
Felicia

Datum: 2014-03-22 Tid: 21:41:48
Blogg: http://emmaaeriksson.devote.se
:)) skrev:

Vänster e ju sjukt fin :)

Datum: 2014-03-23 Tid: 10:02:19
Ellen Lindgren skrev:

Vänster !!

Datum: 2014-03-23 Tid: 13:14:11
Therese dammert skrev:

Hej! Åh båda klänningarna är så fina, jag tycker höger skulle passa dig bäst! Hur hittade du de? Vad sökte du på? Så fint!

Svar: Heeej! Jag hittade dom som sagt på nelly.com. Jag gick in på festklänningar och klickade i att jag bara ville ha klänningarna i vit färg! Massa kramar ♡
Felicia

Datum: 2014-03-27 Tid: 18:03:00
Blogg: http://theresedammert.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0