30/3-14: Helgen

Hej! Skäms över hur dåligt jag bloggat den här helgen, förlåt förlåt förlåt. Den här helgen har jag verkligen haft det fullt upp. Jag har spelat fem innebandymatcher på tre dagar. Igår vann vi över Livets Ord på straffar, helvete vad spännande den matchen var. Livets Ord gjorde mål när det var cirka 40 sekunder kvar och då trodde vi man ju att dom vunnit men sen så gör vi mål när det är 8 sekunder kvar, sååååå skönt. Så det blev förlängning och sedan straffar då vi vann.

Idag spelade vi semi mot Rasbo. Dom vann tyvärr med 3-2, skittråkigt. Men jag kände mig varken ledsen eller arg. Det kändes liksom som att jag gjort mig typ, haha. Jag stannade kvar i Allians med Hannah, Viktoria och Martina. Vi såg på olika matcher bl.a Stenhagen mot Rasbo. 

Det har varit en sjukt härlig helg och nu är det bara att tagga om inför Mora som ska bli superkul. Nu ska jag se på teve, äta middag och duscha. Imorgon är det början på en ny vecka vilket jag inte är taggad på... Lovar bättre bloggning den här veckan!! Kram ♡ Förresten såg jag en superbra film igår med mamsen och papsen som heter The Mortal Instruments. Om ni inte har sett den så GÖR DET!! 
Bilder från uibf.se 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0