3/3-14: Öland, I miss you

Jennifer posar i rutchkanan klockan 6 på morgonen / Drink / Resultat från minigolfen (jag fick hem vinsten)
Vid poolen / Kulglass<33 / Havet och stranden på kvällen
Testade some sunglasses in the store / "Trampbil", jag fick styra!! / Elden in action
Spelade tennis i ca 10min / Sunglasses AGIAN / The älskade pool<3


Hejsan skrev:

Åhh bilderna får mig sakna sommaren. :D
Kan du kanske göra en smink video? Såg i kommentarerna att en annan läsare också ville det och jag tycker det var ett bra förslag. Sjukt bra blogg förresten.

Svar: Åh, jag saknar verkligen sommaren supermycket! Ja, jag har planerat att göra en sminkvideo så snart som möjligt. Tack så jättemycket, vad glad jag blir! Kram ♡
Felicia Forsgård

Datum: 2014-03-04 Tid: 18:19:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:


Hejsan på er! Jag heter Felicia Forsgård och är en helt vanlig tjej på 17 år, född 98. Jag är bosatt i Storvreta som ligger några minuter utanför Sveriges fjärde största stad.. Uppsala! Här bor jag med båda mina föräldrar, min storasyster och två katter. Just nu går jag hotell&turism - linjen på Ekebygymnasiet här i Uppsala! På bloggen skriver jag mest om min vardag, lägger upp bilder och tipsar om musik. Har ni några frågor eller funderingar så är det frittfram att kommentera! ღ KONTAKT: [email protected]
RSS 2.0